Just Human - Just Walk

Just Human er en NGO, der arbejder for at inspirere unge og deres rollemodeller til at passe godt på sig selv og hinanden

Mennesker på tur i skoven

Mennesket er unikt. Vi har som de eneste fået evnen til at gå oprejst i samlet flok og over lange distancer. Vi er også i stand til at være venlige over for dem omkring os. Faktisk bliver vores krop og hjerner belønnet, når vi bevæger os sammen og udviser venlighed overfor hinanden. Tænk engang. Det potentiale skal udnyttes.

Derfor har Just Walk, DGI og Østifterne gået sammen om Just Walk-projektet for at få endnu flere til at gå et skridt ad gangen i fællesskab for venlighed. Just Walk er en venlig bevægelse, hvor lokale gå-værter over hele landet inviterer med på gåture, hvor vi i fællesskab tager skridt for venligheden. Gå-værterne har fokus på, at alle får en god oplevelse og skaber en venlig atmosfære. Alle er velkomne, og alle skridt tæller.

Just Walk – One step at a time.

Læs mere om Just Human

Kom godt videre

Bedre Psykiatri - Hjælp og rådgivning til pårørende

Bedre Psykiatris mål er at skabe bedre vilkår for pårørende til psykisk sygdom gennem konkret støtte og hjælp